07-08.09.2012r.
W spotkaniu uczestniczyli właściciele firm zrzeszonych w Sieci OSAA, pracownicy Centrali oraz przedstawiciele dostawców materiałów biurowych.
Pierwszy dzień przeznaczony został w pełni na rozmowy z naszymi dostawcami, z którymi spotkania rozpoczęły się po oficjalnym przywitaniu przez Zarząd OSAA. W spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele następujących dostawców: 2x3, Avery, Corex, Black Point, Zibi, Shorewood, Argo, Herlitz. Omawiano różnorodne aspekty bieżącej współpracy oraz wspólne plany na przyszłość.
 Zapraszamy do zapoznania się z pozostałymi zdjęciami w galerii zdjęć!
Dzień drugi to kolejne spotkania z dostawcami: Praxis, Trodat. Ostatnim zaplanowanym punktem było robocze spotkanie właścicieli firm zrzeszonych oraz pracowników Centrali Sieci. Dyskutowano o kwestiach bieżącej współpracy Centrali firm wewnątrz Sieci oraz z naszymi dostawcami. |
 Kliknij powyżej i zapoznaj się z obszerną galerią zdjęć !!!
|