
Targi „Office Fair” są jedynym wydarzeniem na polskim rynku, które adresuje w sposób kompleksowy tematykę wyposażenia oraz zarządzania biurem.
Szerokie grono krajowych i zagranicznych wystawców, specjalnie na potrzeby polskich office managerów prezentuje aktualne trendy rynkowe, sprawdzone i uznane rozwiązania oraz specjalistyczną wiedzę.
Zakres tematyczny targów: meble biurowe, zarządzanie flota samochodową, projektowanie i aranżacja wnętrz, rynek nieruchomości komercyjnych, drukowanie zarządzanie dokumentami, rozwiązania teleinformatyczne (WorkFlow, CRM, systemy telefoniczne, BMS), materiały eksploatacyjne do biur, materiały i usługi reklamowe (BTL, ATL), usługi (medyczne, prawnicze, bankowe, leasingowe, turystyczne).

Celem "Office Fair" jest tworzenie idealnego miejsca do nawiązania długotrwałych biznesowych relacji pomiędzy dostawcami a klientami.
Targi "Office Fair" warto było odwiedzić, żeby:
- poznać nowe produkty, rozwiązania i technologie wyposażania biur
- spotkać producentów i dystrybutorów elementów wyposażenia biur
- dowiedzieć się, jak organizować i optymalizować pracę w firmie
- jak optymalizować koszty w firmie
- zapoznać się z nowościami produktowymi na rynku wyposażenia biur
- poznać nowe, interesujące trendy, pomysły, rozwiązania i koncepcje
- nawiązać nowe kontakty biznesowe z dostawcami produktów i usług